Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Zelda - 24 augusti 2008 16:25

Här är jag med min fina medalj.


Mitt omdöme av domare :


TIK AV UTMÄRKT TYP, VACKERT HUVUD. LÅNG HALS, BRA RYGG, NÅGOT ÖVERBYGGD I LÄNDER FORTFARANDE.

BRA FÖRBRÖST OCH DJUP.

BRA RÖRELSER, MEN BEHÖVER MER RINGTRÄNING.

Av Zelda - 24 augusti 2008 16:23

Det gick bättre för min syster Nova. Hon skötte sig jätte fint ... Jag och Nova fick varsit Hederspris för att vi så fina. Och Nova fick ytterligare ett pris för Bästa Tik ....

Av Zelda - 24 augusti 2008 16:21

Hm det gick ju inte så himla bra för mig i ringen. Nån sa nåt om en hoppande Groda. Hm.. Jag får väl träna på ringträning om jag ska ha nån chans i framtiden ...

Av Zelda - 24 augusti 2008 16:18

Jag och min syster Nova tävlade samtidigt och alltså mot varandra.

Nova gick med en tjej som heter Vanessa eftersom igen i Novas familj vill vara med i ringen.

Hennes husse Kalle tycker det är fjolligt sa han.....

Och jag gick med en som heter Carina.

Av Zelda - 24 augusti 2008 16:16

Tom min uppfödare Brittis var där med hennes 3 hundar. Skimra, Bjällra och min mamma Nahla.

Av Zelda - 24 augusti 2008 16:04

Idag var vi på Valp och Veteran utställning på Vågsjölunds Gård i Täby.

Ovido - Quiz & Flashcards